Üdvözöllek az oldalamon! Remélem tetszenek a munkáim. Kíváncsi vagyok a véleményedre.
Ha esetleg segíthetek valamiben írj nyugodtan: timeafarago@gmail.com

2010. november 22., hétfő

Twinkelizer szett!








Hogy is kezdjem...... A fejemben megszületett a Giga gerbera színösszeállítása, ahol a Crystal Sphinx rivolihoz, Crystal ab szirmok illenek. Továbbgondoltam és akartam valami hasonló karkötőt. Aztán belebotlottam ebbe a mintába és tudtam hogy gyönyörűen fognak passzolni! Az eredeti mintában 18-as rivolikhoz 8-asok illenek, de sehol nem kaptam és találtam ilyen színűt ebben a méretben, viszont 10-mmis volt, így kockáztattam, hogy hátha kijön így is a minta egy kis alakítással. Sikerült!!!!!!
Szerencsémre maradt a rivolikból és kaptam egy másik nyakláncot is!!!
Minta: Gerbera: Perle4U Danke schön! Twinkelizer: Try-to-be Thank You!

13 megjegyzés:

Szikati írta...

Meseszép szett, gratulálok!!!!

E írta...

Ez egy álom!!!

Panka gyöngye írta...

Gyönyörű lett ez a szetted is!Passzol mindkét medál a karihoz:)

Cimbilimbi írta...

Lélegzetelállító!!! Azok a rivolik isteni gyönyörűek, kékek és zölden villannak - vagy zöldek és kéken villannak, akárhogy is, csodálatosak!

Tündigyöngy írta...

Óóóó, micsoda gyönyörűség!

kirszti írta...

Nagyon nagyon szép, élőben meg főleg :) Az új medál is nagyon tetszik, jól kitaláltad! :)

Ibcsi írta...

Hűűűű, Timike! Ez tényleg 1 jégkirálynőhöz illő szett... / a másikat bocsi, nem tudom mit jelent/. Annyira ügyes és kreatív vagy! Gratula hozzá.... Pussszzz:)D

Ps: Csak hogy ne legyen hiányérzeted. DE: miért nem lila? Tudom ;) nincs lila gyöngyöd, + akkor nem lehetne Jégkirálynő. Nade mondjuk Lila Álmok vagy valami ilyesmi... De íígy is gyönyörű és ettől még szeretsz ugye?? És 1x úgyis +nézek mindent élőben én is...

Kiss Antalné írta...

Mesébe illő!!!!!!!

Ági írta...

gyönyörűséges :)

Orsi írta...

Fantasztikusan szép lett Timi, totál beleszerettem mihelyst felpróbáltam!!! Nagyon ügyi vagy!!!!

Erika írta...

Gyönyörű szett, nagyon tetszik, hogy két medál is van a karkötőhöz.

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Gyönyörű ez a szett!!!

Timi írta...

Nagyon köszönöm!
Ibcsi hamarosan lilákkal rukkolok elő!!!!!!!!!!!!