Üdvözöllek az oldalamon! Remélem tetszenek a munkáim. Kíváncsi vagyok a véleményedre.
Ha esetleg segíthetek valamiben írj nyugodtan: timeafarago@gmail.com

2010. május 25., kedd

Első debreceni gyöngyös-találkám



Tegnap sor került a régen várt találkozóra. Összeültünk a csajokkal fűzni. Már fórumon nagyon sokat beszéltünk, de most végre sor került egy személyes találkozásra is. Nyolcan voltunk, sajnos Kriszti nem tudott jönni, de majd legközelebb!!!!

A csapat nagy része gerberázott és láthatjátok a végeredményt!

A képen balról jobbra: Dóri, én, Ági, Éci, Maya, Ari és Mili. A kép persze nem készülhetett volna el Orsi nélkül, aki legközelebb nem fogja megúszni a fényképezkedést!!! :)
Nagyon jó hangulat volt és reméljük, hogy rendszeresen össze tudjuk ezt hozni! Olyan mintha már évek óta ismerném a lányokat, pedig volt, akivel csak tegnap találkoztam először.


És Ő az én kicsikém. Elsőnek számít a befoglalás terén. Gyönyörű!!!!!!!!
Minta: Perle4U

5 megjegyzés:

E írta...

Tényleg nekem is olyan érzés volt!! És gyönyörűek lettek a gerbik :P

Orsi írta...

Örülök, hogy jöttél, remélem ez most már mindig így lesz!!!! :D

Timi írta...

Igen, remélem :)

Maya írta...

Timi, nekem is olyan, mintha száz éve ismernélek :-) Remélem hamarosan újra fűzünk!!!

A gerberád, csodaszép lett!!!

Ági mama írta...

Biztosan nagy élmény lehetett ez a találkozó! Én sem találkoztam még személyesen senkivel,de olyan mintha ezer éve ismerném őket!
Nagyon szép gerberákat fűztetek!!