Üdvözöllek az oldalamon! Remélem tetszenek a munkáim. Kíváncsi vagyok a véleményedre.
Ha esetleg segíthetek valamiben írj nyugodtan: timeafarago@gmail.com

2010. április 14., szerda

Rombuszos szépség


Ez volt az egyik ékszer, amit Marcsinál (Vadalma) megláttam és azonnal beleszerettem. Most már eljutottam oda, hogy el is tudtam készíteni. Ezúton köszönöm meg neki! Nagyon szépséges lett, és annak ellenére, hogy nem szeretem a pirosat (csak ilyen delicat-ot kaptam) ezt a karkötőt biztos megtartom :) Sajnos nem olyan jó a fénykép, de mit tegyük ha két napja csak esik....

6 megjegyzés:

Maya írta...

Nagyon szép, Timi, klasszak a színei, nekem tetszik!!!

Ági mama írta...

Nekem is nagyon tetszik! Örülök, hogy ilyen jól megy már a peyot!!

Ági írta...

csudijó lett :) ügyes vagy!

Teca írta...

Nagyon tetszik!

Mandy írta...

Nagyon jó lett!

Vadnainé Almási Mária írta...

Naggyon szuper lett! Nekem a színe kifejezetten tetszik, csudaszépen összehoztad, gratuuu!:)