Üdvözöllek az oldalamon! Remélem tetszenek a munkáim. Kíváncsi vagyok a véleményedre.
Ha esetleg segíthetek valamiben írj nyugodtan: timeafarago@gmail.com

2010. április 14., szerda

Díjat kaptam


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEho9yrjgVrvZl1HCML1PrP-ssDpDe3CnKx0kSuvXQQ1DcyYGS2kR5ceiRrOBaGnrPAx2NcPiFs4GcbFNjS_3uSSuCwmSiMrG-6TmHh7KhGqDKNe8RsZJHpYjDZsnFtdmdzh1Us3Xj4zFUht/s1600/SzuletettTehetseg_Blogger_d_j.jpg


Megkaptam életem első díját, az igazság szerint nem is tudom először kitől, mert sokan adták :)
Köszönöm :)
Én sem tudom, hogy ki nem kapott még, így annak adnám aki még nem kapott :)

1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet (akkor én is visszaadnám) :

Maya, Ági, Kriszti, Éci, Orsi és Mandy kapják.

5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
Név:Simonné Faragó Tímea
Becenév: Timi, Timcsi, Times, Tityó
Lakhely, születési hely : Bocskaikert/Kazincbarcika
Magasság: 163 cm ???
Névnap: május 3.
Foglalkozás: biológia-kémia tanár, gyógytornász
Testvérek: Péter öcsém
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: angol
Gyűjtemény: gyöngyök, gyöngyékszerek, 4-5-6 levelű lóherék, üvegállatkák régen kaktuszokat
Kedvencek: Grace klinika, különlegeseket sütni-főzni, nyaralni, barátokkal lenni, hirtelen ennyi jut az eszembe.
Cipőméret: 38
Zsebpénz: lassan én adok Dórimnak,
a tanítványaimtól kapok :)
Álom: Dórinak még 1 vagy 2 testvér, nyugalomban és boldogságban sokáig élni és sokat utazgatni külföldre, világot látni :)
Háziállatok: 2 cica (Vakarcs és Szmöre) és lassan kutyusunk is lesz :)

6.Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
A díjat Mayá
tól, Ágitól, Krisztitől és Mandytől , kaptam :)

Nincsenek megjegyzések: