Üdvözöllek az oldalamon! Remélem tetszenek a munkáim. Kíváncsi vagyok a véleményedre.
Ha esetleg segíthetek valamiben írj nyugodtan: timeafarago@gmail.com

2010. január 31., vasárnap

Az első


Egészen kisgyermek koromtól érdekelnek a kreatív dolgok. Nagyon sok mindent kipróbáltam, de a fő szerep azért a gyöngyözésé volt. Középiskolás koromban rengeteget fűztem. Aztán jött az egyetem és a munka, amikor már csak az ismert mintákat csináltam hébe-hóba, főként ajándékozás céljából. Valahogy abbamaradt minden.

Szeptemberben megszületett a kislányom, Dóra, aki néha hagy nekem szabadidőt, így egyszer rátaláltam egy nagyon jó oldalra a Vadalma gyöngyszemeire. Ledöbbenve néztem, hogy ilyen gyöngyöket is lehet készíteni. Aztán persze nem volt megállás és a többi blog oldalra is eljutottam és csodálkoztam.

Elhatároztam, hogy én is készítek egy oldalt és újra előveszem a kedvenc hobbim. Hát reméljük a legjobbakat....

Nincsenek megjegyzések: